Thursday, February 26, 2009

CD Program Aktiviti Pemuda Belia 4B Tmn RB Siri 1

Dapatkan CD aktiviti bergambar program Pemuda UMNO dengan kerjasama Gerakan Belia 4B Caw Taman Rumpun Bahagia siri 1. CD percuma ini akan diedarkan dalam masa terdekat dan akan diuruskan oleh Pengerusi Biro Gerak Gempur RB, Sdr Taufiq Bin Tarmizi.

CD siri 2 dan seterusnya akan dimaklumkan melalui blog pemuda ini.

Sekian. Dimaklumkan.

Unit IT pemudaRB

2 comments:

Anonymous said...

UMNO perlu melihat kerosakan yang dilakukan oleh KJ pada PRK di Kuala Trengganu yang lepas dengan mengadakan Debat berkenaan Hudud. Implikasinya pengundi akan buat andaian bahawa Kalau pangkah BN, nanti kuncu-kuncu KJ akan mencanang seluruh negara bahawa kemenangan itu disumbang besar oleh debat dan hujah KJ yang telah memerangkap pati lawan. Oleh yang demikian, pengundi yang tak mahu pengaruh Pak Lah berkuasa dan golongan anti KJ tidak akan mengundi calon BN.

http://www.sinarharian.com.my/com/content/story2482136.asp

UMNO perlu sedar seketika, KJ dianggap liabiliti kepada UMNO. Masakan , jika tidak mengapa Hadi awang menyeru agar Pak Lah kekal sebagai PM. KJ tidak sepatutnya dibenarkan mengadakan debat. Dalam menghadapi 2 Pilihanraya bukit yang akan diadakan, nampaknya..PAS cuba menggunakan taktik yang sama.

Isu yang sebenarnya perlu didebat ialah Mengapa PAS menyokong DAP yang menyamatarafkan Islam dengan agama lain. HARAP Datuk Najib +Hishamudin campur tangan dengan tidak membenarkan debat diadakan.

Anonymous said...

lari tajuk beb tahniah teruskan aktiviti cawangan sdr