Wednesday, February 25, 2009

Tahniah Sdr Hasif.......... !!!

Salah seorang AJK pemuda UMNO Caw Tmn RB yang juga merangkap Pengerusi Biro Antarabangsa, Sdr Mohamad Hasif Bin Nahar bersama pasangannya Azizatul Saniah Bte Dato` Abdullah selamat mendapat cahayamata puteri sulung seberat 3.1kg mereka pada 23hb yang lalu jam 1.32 petang di Hospital Ampang Puteri, Kuala Lumpur. Kami bersama barisan kepimpinan Pemuda UMNO Cawangan Tmn RB ingin mengucapkan tahniah kepada beliau.

Diharap dengan kehadiran cahayamata yang sulung akan lebih berbahagia dan dilimpahi rezeki kehendaknya serta menjadi bapa yang cemerlang dalam mendidik anak. Insya Allah dengan didikan awal yang baik diberikan akan lahir insan yang berguna pada bangsa, agama dan negara. Kami yakin dan percaya dengan didikan sempurna dari keluarga sejak awal lagi akan menjadikan masalah sosial negara terus berkurang.


Unit IT pemudaRB

3 comments:

red rooster said...

salam,

ni... nak habag sat! hangpa tak geram ka si karpal singh tu dok kata 'celaka' kat pemuda umno??? apa tindakan???

pemuda RB said...

Ini orang gila la... dah la gila bodoh pulak tu... jgn layan org gila nie..

Si kapal sink nie siap tuduh pemuda UMNO yang hantar peluru hidup kat dia.. harap Pemuda UMNO ambik tindakan...

tak tau ler boleh ke buat laporan polis pasal si OKU nie penakut nak cakap kat luar Parlimen... takut kena ISA nanti menangis pulak.. sapa nak pujuk? pemuda pas juga yang nak kena pujuk boss depa nie..

Anonymous said...

ape kate kite buat riot besar- besaran kat rumah Karpal Singh..?
barula dia tau sape pemuda UMNO..
ataupon kite bunuh terus karpal tu!!
HIDUP MELAYU!!