Tuesday, February 10, 2009

Anwar Kepala Bapak Kaki Kencing ( KBKK )







Inilah Anwar Ibrahim... Pemimpin Kaki Kencing No 1 di dunia.. layak kita gelarkan anugerah KBKK untuk beliau sempena Hari Lompat Parti yang selalu beliau laungkan.. Hidup Katak !!!

Semoga Allah SWT terus memberkati perjuangan pemimpin kita dan pelihara Malaysia ... Selamat Aman Makmur...

Insya Allah...

Perjuangan Yang Belum Selesai

4 comments:

fital said...

Salam ziarah

Terimakasih kerana sudi mengikuti blog saya. Balog saya tersebut adalah tempat untuk saya melepaskan perasaan, mencatat sukaduka hidup dan lebih penting lagi mengasah minda saya.Andai ada catatan di blog tersebut yang menyinggung hati tuan saya menyusun jari sepuluh memohon ampun dan maaf.Andai jumpa saya di Melaka tegurlah saya.

mn said...

Salam Bro,

TQ kerana datang ke blog saya. Selamat Maju Jaya bro.

Anonymous said...

penyangak no 1 di malaysia!ini le manusia berbangsa melayu yang mengajar melayu erti BIADAB!pemusnah bangsa sendiri!kepada semua followers KBKK Anwar ada mesej untuk anda.LU PIKIR LA SENDIRI!jangan jadi bodoh.

pemuda RB said...

salam fital,sukj

tkasih atas sokongan anda. segala gambaran dan catatan yang kami pamerkan adalah sesuatu niat ikhlas kami untuk menjadikan kita semua berfikir secara total dan matang dalam memilih pemimpin. pilihlah pemimpin yang benar-benar ikhlas dalam perjuangan tanpa memperjudikan bangsa sendiri dan kepentingan diri. kami pemuda rb ibarat lilin yang menerangi demi bangsa kami. salam perjuangan..

EXCO Pemuda RB