Saturday, April 11, 2009

Siapakah remaja Melayu Malaysia hari ini? Suatu Fakta!






Mari bicara di luar kotak garisan politik kepartian!


1. Kumpulan remaja yang akademiknya teruk, malas bersekolah, hisap ais/syabu, tolak barang, naik moto berempit dan bila ada mana-mana pilihanraya bawa bendera PAS dan PKR merata-rata. Kenapa mereka bawa bendera PAS dan PKR? Sebab mak bapak mereka orang PAS dan PKR.

2. Remaja perempuan yang dikategorikan sebagai "bole angkut" dan "bole pakai", diangkut dan dipakai oleh para pemimipin tempatan dan pemimipin tempatan itu ialah Pemuda PAS dan Pemuda PKR. Ini realiti!


3. Pemimpin kampungan PKR dan PAS ramai yang suka pergi ke Thailand. Ini hakikat. Tak percaya? Buatlah kaji selidik kepada sahabat anda yang sibuk nak memimpin PAS dan PKR... memang depa kaki. Buat hanya sekali-sekala pergi... Tapi sebanarnya KAKI!


4.Ini banyak dalam PKR.... Golongan peminat sejenis yang terdiri daripada barisan maknyah, pondan, bapok, gay, lesbo, pengkid dan tomboy. Ada juga yang menyelinap dalam PAS.


5. PAS telah menipu rakyat Malaysia dengan idea dan konsep Negara Islam kerana semuanya itu hanyalah politik PAS.


Tiada langsung usaha dakwah dan tarbiah dalam PAS. Semuanya hipokrit belaka.

1 comment:

PPUBJ said...

ini lah pemuda2 pas yg mengagungkan nik aziz...ker nik aziz yg ajar mereka begini....aku sebagai org islam melayu malu melihat gelagat pemuda2 pas sekarang...cuba kita pergi ke negeri2 pantai timur...kt area tepi2 pantai...mereka dgn rasa x malu berdua2an pada waktu malam dan yg menyedihkan lagi siap ada kondom bersepah2 di sana-sini..lagi satu conton di Penang...pusat2 hiburan tumbuh macam cendawan di kota lama penang...kebanyakkannya pemuda2....insaflah wahai rakan2...bangsa lain sedang mempurak perandakan bangsa melayu islam skrg...